donderdag 22 september 2011

Daar zijn we weer :D

Je hebt gelijk, als je je meteen afvraagt, hè, we? Ik ben nog steeds in mijn eentje, maar ik vond we toch veel leuker klinken in deze zin.
Zeg maar eens hardop:
Daar ben ik weer.
en daarna
Daar zijn we weer.
Dan klinkt die laatste toch zo veel beter?
Misschien heb je mijn berichten wel een beetje gemist en zag je uit naar mijn actieve terugkomst na de vakantie.
Ik heb expres nog even gewacht met het plaatsen van blogs zodat ik eerst even in het schoolritme kon draaien.

Waar kun je de komende tijd op rekenen?
-Nieuwe nagellakdesigns&aankoopjes die natuurlijk even geshowt moeten.
- Nieuwe (vervolg) verhalen
- 'n Persoonlijke & minder persoonlijke update
- Blik op wetenschappelijk onderzoek
en natuurlijk nog wel meer. (Maar dat houd ik nog eventjes geheim.)
Voor de vaste followers:
WELKOM TERUG :)

Voor meer informatie, vragen, opmerkingen, of andere dingen (ideeën, leuke linkjes die in de picture moeten etc...) ze zijn hardstikke welkom & gegarandeerd antwoord,
je kunt even een mailtje sturen naar Miminaona@gmail.com ;)
Of hieronder (of het desbetreffende blogbericht) een reactie achterlaten.

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten