zaterdag 15 oktober 2011

Foto-update :D

Hoera hoera,
Vandaag een paar foto's :) van o.a. mijn nieuwe schoenen, mijn allernieuwste nagellakdesign... en even een fotootje gemaakt van mijn nieuwe parfumflesje (die kreeg ik voor mijn verjaardag)
TADAA :D Zijn ze niet mooi zwart? Met schattig nepbond aan de binnenkant, lekker warm! <3

 Amusante lichtval?
I'm a star - catrice 

zo, mijn nieuwe nageldesign voor de komende paar dagen :P Gemaakt met I'm A star en de wit&zwarte nailartpen van Essence. Deze nailartpennen doen het de 1e paar keer dat je ze gebruikt en daarna niet meer, dat is wel jammer, want ze werken erg fijn. :) Veel preciezer dan met een dun kwastje. :)

 Van links naar rechts:Catrice-goldfinger, I[m a star, After Eight, Iron Mermaiden, Essence-Circusconfetti, Catrice-Snow Motion, Mouling Rouge Light, Easy Peasy Lemon Squeezy, From Dusk to Dawn, Caught on The Red Carpet , Forget-me-not, I scream pech!
I scream pech, forgetmenot, caught on the red carpet, geweldige kleurtjes, goed dekkend, lieflijk

bijzonder kleuren, de glitters zijn amazing op zwart :)

MoulingRougeLight is zo'n mooie kleur op je nagels! 

After Eight is vooral mooi met een witte cracklingpolish, I'm a star dekt niet in 1 laagje maar met 2 laagjes heeel mooi.

 Ruikt heerlijk :) En wat een leuk flesje (A) Heet niet voor niks 'Flower-Party'


3 losse ringen (die ik er niet scherp op kreeg) ze zijn zoooo mooi in het echt. (A)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten