woensdag 12 oktober 2011

Update ;)

Hallo hallo :D

Na (alweer, hoe slecht!) weer enige tijd niks van mij gehoord te hebben toch maar weer even een berichtje. Binnen een paar dagen hoop ik een foto-update online gezet te hebben zodat je lekker naar mijn nagellak kan kijken, mijn nieuwe schoenen etc.
Het is erg druk op school, we moeten ontzettend veel doen en dus houd ik niet zo veel tijd (en energie) over om even een blog te typen.

Verder heb ik nog iets super leuks voor jullie gevonden, een nailartpen. Dit product is al een flinke poos op de markt en nadat mijn 1e stuk ging heb ik nooit een nieuwe gekocht. Tot nu dan. Ze zijn eigenlijk erg fijn en mijn vingernagels zitten nu al onder de tekeningetjes. (Sowieso erg fijn want je kan er aardig precies op tekenen, dus voor de creatievelingen, misschien een leuk idee? Maak een zelfportret op je nagels, whaha.) De witte dekt niet geweldig en is een beetje zilverachtig, maar de zwarte. *wow* #smelt
Wat vooral er leuk uit ziet op je nagels zijn gewoon de bloemetjes, frutseltjes die je normaal in je schrift tekent, of simpele patroontjes, die zijn ook geweldig. (Of een door jou ontworpen kledingstuk?)
Enige nadeel is dat ze niet watervast zijn, maar als je het gewoon even 2 minuutjes laat drogen en er een topcoat overheen smeert is dat probleem opgelost. Super chill toch? Toch nog even opzoek naar inspiratie? Laat je inspireren door mijn nagels.
Van links naar rechts
1. Poppetje
2. Ruitjespatroon
3. tekst
4. ingewikkeld bloemetje
5. kleding
6. shaduwletters
7. smiley & zwarte frenchnailart
8. fruit (hier appel)
9. klokje
10. simpel bloemetje
11. vogeltjes
In elk geval succes! 
En tot mijn volgende blog:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten